Гарантійна Угода

Замовник(клієнт)- Подалі людина яка здала в ремонт телефон до сервісного центру.

Гарантія розповсюджується тільки на запчастину яку було замінено майстером під час виконання ремонту. Не працюючи комплектуючі в  строк гарантійного ремонту які вишли із строю не з вини замовника а тільки із якості комплектуючої частини яку замінив майстер замінюються безкоштовно на таку ж саму запчастину. Рішення цього питання по виконанню гарантійного ремонту виносяться спеціалістами сервісного центру  яки протягом від 10 (десяти )робочих діб ,а в окремих випадках до 30 (тридцяти) робочих діб при вивченні характеру поломки або вузла який вийшов зі строю дають пояснення замовнику гарантійний це випадок чи ні .Відповідальність за якість комплектуючих запчастин( iphonservices)відповідальність не несе. Замінені запчастини та вузли замовнику не повертаються ,а переходять у власність сервісного центру який виконував ремонт так як підлягають поверненню постачальнику.

 

Гарантійне обслуговування не проводиться у випадках;                                                                                                                                                                                                     

1.Порушення ,зривання гарантійних пломб  телефону або мимовільне відкручування гвинтів задньої або передньої кришки телефону або втрату їх як комплектуючих.

2.Виявлення спроб ремонту телефону внесення змін в його первісний стан конструктивних замін комплектуючих або     пошкодження їх самим замовником або сторонніми особами третіми особами ,сервісними центрами і.т.д.

3.Порушення замовником правил експлуатації,зберігання,користування,яки за значні в інструкції яка додається до комплектації телефону. в такому випадку замовник втрачає всі права на виконання гарантійного ремонту .а також право на отримання компенсації з боку сервісу який виконував ремонт. 

4.По завершенню гарантійного строку роботи,за значеного в інструкції к експлуатації телефону.

5.За якість комплектуючих які були замінені в процесі ремонту сервіс гарантії не несе.

6.Несправність телефону в слід дії непереборної сіли(пожежа,повені,блискавки,природних катаклізмів і.т.д.)

7.Експлуатація проводилась в умовах високої  вологості ,високого рівня пилу,низьких температур,впливу інших зовнішніх факторів.
8.Попадання в середину апарату сторонніх предметів гвинтів ,рідини,комах та слідів. грязі і.т.д.

9.Механічних пошкоджень,природного зносу та халатного відношення зі сторони замовника.

10.Використання апарату з ціллю не відповідною до побутової є порушення правил експлуатації апарату(телефону).

11.Гарантія не розповсюджується на телефон з несправностями ,яки явились слідством нестабільного енергозбереження в мережі  ,встановлених ГОСТ13109-87(аварійне підвищення,або заниження напруги).

12.Гарантійне обслуговування не розповсюджується збиток ,заподіяний іншому обладнанню яке працювало в з‘еднанні з даним пристроєм. 

13.Майстер не відповідає за подальшу роботу телефону якщо сторонні  особи здійснювали не кваліфікаційний ремонт даного обладнання і мають явні ураження деталей та вузлів телефону.

14.Майстер не відповідає за зберігання телефону в сервісному центрі більше ніж 30 (тридцять )робочих днів з дня отримання телефону в ремонт. Після терміну зберігання який пройшов  з вище указаного строку телефон підлягає утелізації  (так як в телефоні знаходяться речовини які можуть зашкодити особам у яких він знаходиться людям зовні та зовнішньому середовищу).Утелізація апарату проходить протягом трьох діб з моменту закінчення строку.

15.Майстер не несе відповідальності за телефон ,якщо був здійснений напад на офіс сторонніми особами при цьому маються на руках свідчення людей та висновки співробітників органів внутрішніх справ або інших правоохоронних структур.

16.Майстер при виконанні ремонту має право виконувати ремонт без стороннього втручання або нагляду зовні за виконанням його роботи так як це може вплинути на якість виконання роботи замовнику.

17.Зірвання або спроби видалення та пошкодження захисного покриття з екрану телефону після його заміні майстером сервісу ,а також наявність на екрані подряпин або вид його неохайної експлуатації (зносу) його користувачем гарантія знімається.   

18.Сервіс не несе гарантії за зберігання та охорону телефону який поступив в ремонт з моменту повідомлення користувача,що телефон зроблений і готов до його подальшого користування.

19.Сім робочих діб(7) розповсюджується на запчастини незначного ремонту (шлейфа,кнопки,батареї,задня кришка самого апарату,гвинти,динаміки,слухові пристрої,мікрофони,порти зарядного пристрою,сітки яки захищають телефон,ущільнювачі,та інщі.)